החוג לתקשורת

    University of Haifa

    Select your language

    קול קורא להגשת תקצירים - כנס מתקשרים 2022

    החוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה מזמין תלמידות ותלמידי מחקר בתכניות מ"א ודוקטורט ותלמידי ותלמידות תואר ראשון מצטיינים/ות באוניברסיטאות ובמכללות להגיש עבודות אקדמיות בתחום התקשורת לשיפוט לכנס "מתקשרים", שייערך ב-25.12.22 (חופשת חנוכה).

    הכנס, שיתקיים זו השנה התשע-עשרה בקמפוס, נועד לתת במה לתלמידי ותלמידות מחקר ולעבודותיהם/ן. תכליתו לטפח רשת של חוקרות וחוקרי תקשורת צעירות/ים, לספק להם/ן תנאים מיטביים לדיון בעבודותיהם ולהזמין אותם/ן לקחת חלק בשיח המחקרי התקשורתי בישראל, ולעשות את הצעד הראשון בפיתוח קריירה אקדמית.
    "מתקשרים" מוקדש לזכרו של מארק ביאנו ז"ל, סטודנט מחקר מצטיין ומתרגל אהוב בחוג
    לתקשורת באוניברסיטת חיפה, וכתב "חדשות חיפה בכבלים". מארק נרצח בפיגוע במסעדת מקסים ב-4 באוקטובר 2003 יחד עם אשתו נעמי ביאנו וולובסקי ז"ל.
    המרצה האורח בכנס יהיה פרופ' גדי וולפספלד, פרופ' אמריטוס של האונ' העברית ומרצה באוניברסיטת רייכמן. פרופ' וולפספלד הוא מומחה בינלאומי ביחסי תקשורת ופוליטיקה.

     

    הנחיות להגשת התקצירים לשיפוט
    תלמידות ותלמידי מחקר בתקשורת ובחוגים אחרים מוזמנים/ות להגיש עבודות שנכתבו במהלך הלימודים לתואר שני ושלישי. נשקול גם עבודות מחקריות מצטיינות שנכתבו במהלך לימודי התואר הראשון. אנו מעודדים הגשה של עבודות העוסקות בתקשורת ובמידע בהגדרתם הרחבה, ואשר מאמצות גישות אינטלקטואליות ושיטות מחקר מגוונות. העבודה המדעית יכולה להתבסס על עבודה סמינריונית או חלקים מעבודות תזה ודוקטורט. השיפוט ייעשה באופן אנונימי. בתהליך השיפוט תינתן עדיפות למחקרים שהושלמו. אין להגיש הצעות מחקר.
    כל משתתף/ת רשאי/ת להגיש עבודה אחת לשיפוט. כל הגשה תזכה לשיפוט שיכול לסייע בקידום פרסומה בכתב עת אקדמי.

    1. יש להגיש תקציר באורך 700-1,100 מילים.

    על התקציר לכלול את כותרת המחקר ואת הפרקים הבאים: מבוא קצר הכולל התייחסות לתשתית המושגית ו/או התיאורטית, שאלות המחקר, מתודולוגיה, ממצאים, דיון ומסקנות.

    • אם העבודה/תקציר כתובים באנגלית, יש להוסיף גם את כותרת העבודה בעברית.

    2. אופן ההגשה: את התקציר והפרטים המזהים אודות המגיש/ה (שלא יצורפו לתקציר עצמו) יש לשלוח באמצעות טופס זה: https://forms.gle/YPJbwdGWnkVcTebv7

     

    הענקת פרסים:

    • במהלך הכנס יוענק פרס לעבודות מצטיינות שהתקבלו להצגה ב"מתקשרים".
    • עבודות שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר בסבב השיפוט הראשון על סמך התקציר שהוגש ישלחו לסבב שיפוט נוסף על סמך המאמר כולו לקביעת הזוכים בפרסי ההצטיינות.

     

    תאריך אחרון להגשת תקצירים לשיפוט: 6.11.22
    החלטות על קבלה ודחייה תישלחנה למגישים/ות בדוא"ל עד 30.11.2022.
    הנחיות מפורטות באשר להצגת העבודה תצורפנה להודעת הקבלה.

    בכל שאלה נוספת ניתן לפנות לוועדת הכנס: metaksherim@com.haifa.ac.il

    Home_HE